Proizvodi
0
Vaša korpa je prazna.

Budite spremni za sezonu košenja

Bliži se sezona pa moramo biti spremni za košenje travnjaka. Najgore što možete da uradite je da sve ostavite za poslednji trenutak i kada posao treba da se završi, benzinska kosilica se ne pokreće. Svima nama je poznat osećaj kada konačno stigne proleće, i želimo urednu baštu, pokošeni travnjak, baš onakav kakvim smo ga zamišljali.

Želite da pokrenete vašu kosilicu za travu,pokušavate, ali ni nakon pola sata mučenja ne možete da ga upalite.

Najbolje je da svoju mašinu odnesete na generalni servis koji uključuje čišćenje karburatora, zamenu ulja, oštrenje noža, promenu filtera i membrana ako je potrebno. Ove popravke možete sami da uradite kod kuće, ali je najbolje prepustiti profesionalcima.

U našem članku možete da pročitate kako da izbegnete ili nađete rešenje za ovaj problem.

Kratak opis održavanja motornih kosilica za travu van sezone

Na jesen, posle zadnjeg košenja trave morate vašu baštensku mašinu da pripremite za vansezonsko skladištenje.
To se radi na sledeći način:

1. Da li se radi o kosilici za travu, o trimeru ili o traktorskoj kosilici procedura je ista. Ispraznite potpuno rezervoar za gorivo i upalite mašinu.
Treba da sačekate da karburator potroši i zadnju kap goriva. Ova metoda nije 100% pouzdana, ali ipak pomaže tokom skladištenja.
2. Koristite aditiv OREGON u gorivo koji je pogodan za dvo i četvorotaktne motore. Održava gorivo svežim više od 6 meseci.
Korišćenje je veoma jednostavno: 5ml Oregon aditiva treba dodati u 5 L goriva (kod dvotaktnih motora ne zaboraviti dodati ulje).
Nakon što ste sipali ovu mešavinu u rezervoar, pokrenite vašu baštensku mašinu da bi mešavina stigla u karburator.
Napunite rezervoar do vrha.
Ovako možete da izbegnete kondenzaciju pare u rezervoaru.
Kod motora sa katalizatorom korišćenje ovog aditiva se ne preporučuje.

Postoje tri načina za rešavanje ovog problema:

1. Jedan je dobro poznat način (obično primenjen način) da se rezervoar mašine potpuno isprazni (ulje ne ispuštati iz bloka, samo gorivo)
Treba isprazniti rezervoar za gorivo, i bez goriva na hladno paljenje pokrenuti motor i pustiti da radi sve dok ne potroši zaostalo gorivo.
Sa ovim ste završili ali na žalost ni ovako ne možete biti 100% sigurni da vam nekoliko kapi benzina nije zaostao u rezervoaru, koji može da izazove problem.
Pored ovoga šolja karburatora kod ispražnjenih kosilica za travu može da korodira na uticaj pare iz vazduha u zimskom periodu, što isto doprinosi pogoršavanju situacije.
Ovo možete sprečiti ako rasklopite karburator i npr. sa WD40 ili sa K207 multisprejem zaštitite šolju.

K2 007 sprayOregon aditiv
2. Koristite aditiv OREGON
Puno je udobnije rešenje i u 90% slučajeva je i efikasan. Ovo je "čudotvorno sredstvo" koje po našem znanju
isključivo stavlja u promet OREGON na domaćem tržištu.
Korišćenje je jednostavno, u 5L goriva dodati jednu ampulu od 5ml.
Možete ga dodati u jednostavno bezolovno ili sa 2T uljem pomešano gorivo.
Aditiv povoljno utiče na pokretanje motora, umanjuje habanje, i u maloj meri povećava oktanski broj goriva.
Više od šest meseci će vam održati gorivo svežim.
Korišćenje se ne preporučuje za motore sa katalizatorom.
3. Prekrijte Vašu kosilicu za dodatnu zaštitu od kiše, sunce, snega i prašine ukoliko nemate garažu.

Prekirvka za kosilicu

 

Sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa kako bi funkcionalnost društvenih mreža funkcionisala, kao i za analizu prometa na web-lokaciji. Pročitajte više na tasteru "Prikaži detalje".
Sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa na sajtu.