• 0
    Vaša korpa
    Korpa je prazna.

Karburatori, membrane, krimer

 

Pogledajte naš širok asortiman delova za motorne testere! Bilo da se radi o standardnoj „kineskoj“ motornoj testeri ili svetski poznatom brendu poput Stihl, Husqvarne, Makite – većinu njihovih delova možete pronaći ovde: karburatori, membrane i krimeri. Da biste pronašli deo koji vam je potreban, važno je da znate brend i model vaše motorne testere. Brendirane motorne testere imaju uglavnom jedinstvene delove, za razliku od standardizovanih "kineskih" motornih testera, koje imaju identične delove, što znači da su iste ili dovoljno slične.

 

Iglice i lonceta (šolja ili češalj karburatora) su važni delovi karburatora motorne testere. Oni su zaduženi za regulisanje protoka goriva u motoru, što je ključno za pravilno funkcionisanje kosilice.

Iglice karburatora su mala metalna šipka koja reguliše količinu goriva koja ulazi u motor. Iglice se nalaze u igličastom sedištu u karburatoru i povezane su sa regulatorom goriva (plovak) koji se obično nalazi ispod karburatora. Pomoću regulatora goriva (sa određenim modelima) možete podesiti visinu igle i time kontrolisati količinu goriva koja ulazi u motor.



Membrane karburatora su važan deo motora taetera koji igra ključnu ulogu u mešanju goriva i vazduha pre nego što uđu u cilindar. Ove membrane omogućavaju protok goriva i vazduha u motoru, što je ključno za pravilno funkcionisanje kosilice.

Karburatori sa membranom se sastoje od nekoliko delova, razlikujemo 2 vrste: karburatorsko telo, plovak, iglu, lonceta ili karburator sa membranom. Membrana se nalazi unutar karburatora i deluje kao pumpa koja omogućava da se gorivo i vazduh mešaju na pravilan način.

Kada gasna ručica na kosilici bude pritisnuta, to pokreće mehanizam koji uzrokuje da se membrana u karburatoru savije i tako stvori vakuum. Ovaj vakuum potom povlači gorivo iz rezervoara u karburator i meša ga sa vazduhom skroz dizne, kako bi se stvorila optimalna smesa za sagorevanje u motoru.

Membrane karburatora su vrlo osetljivi delovi i mogu biti podložni oštećenju od ostataka ili nečistoća u gorivu. Kada dođe do oštećenja membrane, mogu se javiti problemi sa performansama motora, kao što su nepravilan rad, nejednakost brzine, ili loše ubrizgavanje goriva u motor. Ova greška može čak i da izgori motor.

219 proizvoda

Podešavanja kolačića

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja. Više možete pročitati klikom na dugme "Podešavanja".
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.