Proizvodi
0
Vaša korpa je prazna.
Reklamacija

Reklamacija

-U slučaju reklamacije pre nego što pošaljete proizvod nazad uverite se da je proizvod stvarno neispravan.
-Ukoliko greška i dalje postoji, proizvod koji je kupljen kod nas pošaljite nazad (ili u najbliži ovlašćeni servis).
-Popravke proizvoda koji su kupljeni kod nas imaju prednost. Za popravku proizvoda pod garancijom potreban nam je ispunjen i validan garantni list.
-AlatMania je dužan da kupcu preda naručeni proizvod, a kupac je dužan da isplati i preuzme isti.
-Putne troškove ne računamo prilikom kupovine iznad 10.000 RSD. Ispod te vrednosti uračunamo 200 RSD za putni trošak.
-Proizvode kupljene kod AlatManie koji su u kvaru ali pod garancijom možete poslati nazad na popravku bez troškova sa odgovarajućom dokumentacijom (garantni list).
AlatMania zadržava pravo na promene Uslova korišćenja, o kojima ćemo Vas blagovremeno obavestiti preko zadate e-mail adrese.

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje gubi u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica,
kao i u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu.

U zavisnosti od vremena kada je nastao kvar, postoje sledeće kategorije reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda:

 DOA – Dead on Arrival je reklamacija u trenutku instalacije ili prvog puštanja u rad.

a) isporučeni proizvod je oštećen, nedostaju mu neki delovi (nekompletan je), ne odgovara projektovanoj nameni ili specifikaciji.
U ovom slučaju problem se mora evidentirati na licu mesta, ispred kurira, tako što ćete proveriti robu i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijaviti neispravnost.
U koliko kurir ne sačeka da proverite paket rok za reklamaciju je 14 dana. Ukoliko je paket koji Vam je kurir dostavio oštećen možete odbiti pošiljku,
ukoliko šteta bude ustanovljena nakon isporuke i otvaranje paketa dužniste da reklamaciju prijavite u roku od 24h jer u suprotnom neće biti prihvaćena.

b) ako tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite da je proizvod neispravan, potrebno je da nas odmah obavestite tako što ćete nas kontaktirati telefonom
ili nam poslati mail sa opisom problema i Vašim kontaktom.

Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda.

Ako ste uređaj kupili preko web-a, kontaktirate naše call centra koji se nalaze na našoj stranici i oni će uputiti kurirsku službu da preuzme neispravan uređaj i dostave ga našoj službi reklamacija.
Kao kupac imate pravo da uređaj reklamirate i direktno u ovlašćenom servisu.

Reklamacija na oštećenu pošiljku

Ukoliko Vam uređaj koji ste poručili stigne oštećen prilikom isporuke, potrebno je u roku od 24 sata kontaktirati kurirsku službu koja je uređaj dostavila kako bi napravili zapisnik, a zatim nas obavestiti o tome.

Servisiranje i povraćaj novca

Kod prijema robe koja nije bila ispravna pri pokušaju instalacije ili kod prvog puštanja u rad (DOA), serviser je u obavezi da prvo proveri opravdanost reklamacije i kompletnost reklamiranih uređaja
pre nego što pristupi zameni robe ili vraćanju novca.
Reklamacije na funkcionalnu ispravnost proizvoda prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad (DOA),
biće prihvaćena samo ako se reklamirana roba vraća kompletna, neoštećena, u originalnoj ambalaži i ako je ovlašćeni serviser potvrdio Vaše navode.
Ambalaža nije uslov da se odbije reklamacija kupcu ali je poželjna da se dostavi uz uređaj.

AlatMania zadržava sva prava promene cene proizvoda tako da, ako ste poručili uređaj po jednoj ceni i sa tom cenom ga primili na kućnu adresu,
a nakon toga je cena smanjena nemate prava na povraćaj novca.

Prilikom reklamacije robe za koju je Trgovac dužan za nesaobraznost, kupac je dužan:

a) da reklamirani proizvod donese lično ili pošalje dostavnom službom u servis naznačen na servisnom listu u originalnoj ambalaži.
Ukoliko je reklamirani proizvod elektrostatički osetljiv, kupac treba da proizvod dostavi u antistatik pakovanju; Takođe originalana ambalaža nije obavezna da bi smo prihvatili reklamaciju.
b) da serviseru podnese na uvid kopiju računa o kupovini (i garantni list u slučaju da je rok za saobraznost robe duži od 24 meseca)
c) da serviseru detaljno opiše primećenu neispravnost i opis uslova i sredine u kojoj je proizvod radio kada je došlo do kvara;
d) posle toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija na brojeve našeg call centra.

Otkazivanje naručenog proizvoda

Porudžbinu možete otkazati telefonom ili putem e-maila. U slučaju da ste otkazali porudžbinu ali proizvod ipak stigne do vas jer nismo
uspeli na vreme da reagujemo, molimo nemojte preuzeti proizvod od kurirske službe.

Saznajte još:
Uslovi kupovine

Sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa kako bi funkcionalnost društvenih mreža funkcionisala, kao i za analizu prometa na web-lokaciji. Pročitajte više na tasteru "Prikaži detalje".
Sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa na sajtu.