Proizvodi
0
Vaša korpa je prazna.

Reklamacija

-U slučaju reklamacije pre nego što pošaljete proizvod nazad uverite se da je proizvod stvarno neispravan.
-Ukoliko greška i dalje postoji, proizvod koji je kupljen kod nas pošaljite nazad (ili u najbliži ovlašćeni servis).
-Popravke proizvoda koji su kupljeni kod nas imaju prednost. Za popravku proizvoda pod garancijom potreban nam je ispunjen i validan garantni list.
-Putne troškove ne računamo prilikom kupovine iznad 10.000 RSD. Ispod te vrednosti uračunamo 200 RSD za putni trošak.
-Proizvode kupljene kod AlatManie koji su u kvaru ali pod garancijom možete poslati nazad na popravku bez troškova sa odgovarajućom dokumentacijom (garantni list).
AlatMania zadržava pravo na promene Uslova korišćenja, o kojima ćemo Vas blagovremeno obavestiti preko zadate e-mail adrese.

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje gubi u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica,
kao i u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu.

U zavisnosti od vremena kada je nastao kvar, postoje sledeće kategorije reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda:

 DOA – Dead on Arrival / Paket je oštećen po dolasku

Isporučeni proizvod je oštećen, nedostaju mu neki delovi (nekompletan je), ne odgovara projektovanoj nameni ili specifikaciji.
U ovom slučaju problem se mora evidentirati na licu mesta, ispred kurira, tako što ćete proveriti robu i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijaviti neispravnost.
U koliko kurir ne sačeka da proverite paket rok za reklamaciju je 14 dana. Ukoliko je paket koji Vam je kurir dostavio oštećen možete odbiti pošiljku,
ukoliko šteta bude ustanovljena nakon isporuke i otvaranje paketa dužniste da reklamaciju prijavite u roku od 24h jer u suprotnom neće biti prihvaćena.

Reklamacija u trenutku instalacije ili prvog puštanja u rad

Ako tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite da je proizvod neispravan, potrebno je da nas odmah obavestite tako što ćete nas kontaktirati telefonom
ili nam poslati mail sa opisom problema i sa Vašim kontaktom.

Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda.

Ako ste uređaj kupili preko web-a, kontaktirajte naše call centra koji se nalaze na našoj stranici i oni će uputiti kurirsku službu da preuzme neispravan uređaj i dostave ga našoj službi reklamacija.
Kao kupac imate pravo da uređaj reklamirate i direktno u ovlašćenom servisu.

Reklamacija na oštećenu pošiljku

Ukoliko Vam uređaj koji ste poručili stigne oštećen prilikom isporuke, potrebno je u roku od 24 sata kontaktirati kurirsku službu koja je uređaj dostavila kako bi napravili zapisnik, a zatim nas obavestiti o tome.

Servisiranje i povraćaj novca

Kod prijema robe koja nije bila ispravna pri pokušaju instalacije ili kod prvog puštanja u rad, serviser je u obavezi da prvo proveri opravdanost reklamacije i kompletnost reklamiranih uređaja
pre nego što pristupi zameni robe ili vraćanju novca.
Reklamacije na funkcionalnu ispravnost proizvoda prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad,
biće prihvaćena samo ako se reklamirana roba vraća kompletna, neoštećena, u originalnoj ambalaži i ako je ovlašćeni serviser potvrdio Vaše navode.
Ambalaža nije uslov da se odbije reklamacija kupcu ali je poželjna da se dostavi uz uređaj.

Alat Mania zadržava sva prava promene cene proizvoda tako da, ako ste poručili uređaj po jednoj ceni i sa tom cenom ga primili na kućnu adresu,
a nakon toga je cena smanjena nemate prava na povraćaj novca.

Prilikom reklamacije robe za koju je Trgovac dužan za nesaobraznost, kupac je dužan:

a) da reklamirani proizvod donese lično ili pošalje dostavnom službom u servis naznačen na servisnom listu u originalnoj ambalaži.
Originalna ambalaža nije obavezna da bi smo prihvatili reklamaciju.
b) da serviseru podnese na uvid kopiju računa o kupovini (i garantni list u slučaju da je rok za saobraznost robe duži od 24 meseca)
c) da serviseru detaljno opiše primećenu neispravnost i opis uslova i sredine u kojoj je proizvod radio kada je došlo do kvara;
d) posle toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija na broj našeg call centra.

Otkazivanje naručenog proizvoda

Porudžbinu možete otkazati telefonom ili putem e-maila. U slučaju da ste otkazali porudžbinu ali proizvod ipak stigne do Vas jer nismo
uspeli na vreme da reagujemo, molimo nemojte preuzeti proizvod od kurirske službe.

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana,
bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova transporta do magacina prodavca.
Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu,
odnosno izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen način.

Obrazac treba shodno popuniti relevantnim podacima o kupcu i kupljenom proizvodu, potpisati i vratiti poštom na sledeću adresu: Alat Mania, Svetozara Miletića 13, 24400 Senta.
Prijem obrasca ćemo bez odlaganja potvrditi u pisanom ili elektronskom obliku. Prema Zakonu o zaštiti potrošača, troškove vraćanja proizvoda snosi kupac.

Odustanak od kupovine  ( preuzmi PDF )

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak.
Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, porizvod se više ne može vratiti.

Moguće je vratiti samo proizvode koji su neoštećeni i u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.), pri čemu se mora priložiti i originalni račun.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom,
tj. kupac je isključivo odgovoran za umanenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan,
odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost.
Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnosti ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Cene se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Trgovac je dužan da potrošaču vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.

Saznajte još:
Uslovi kupovine

Sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa kako bi funkcionalnost društvenih mreža funkcionisala, kao i za analizu prometa na web-lokaciji. Pročitajte više na tasteru "Podešavanje".
Sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa na sajtu.